Zainteresował Cię taki wpis? Jeśli tak, to śmiało sprawdź też ten odnośnik. Pokrewne wiadomości zobaczysz również tutaj obsługa wspólnot mieszkaniowych.
Mogą to być tylko najwięksi partnerzy, sieci handlowe które realizują ustalone wcześniej minimalne wartości obrotów, dystrybutorzy z regionu, na którym nam najbardziej zależy lub wszyscy dotychczasowi odbiorcy. W zależności od ilości wytypowanych grup oraz ich oczekiwań, dobieramy odpowiednie narzędzia mające przynieść uczestnikom programu określone korzyści.

system lojalnościowy winien być dostosowany do konkretnej organizacji. O wyniki nie musimy się martwić, ponieważ rosnąca liczba podobnych programów zapewnia o skuteczności takiej formy zarządzania. Można oczekiwać, że przy coraz trudniejszych warunkach jakie panują na rynku, lojalność wobec marki i dostawcy, staną się najważniejszymi częściami przewagi konkurencyjnej. Aby jednak osiągnąć spodziewane efekty, należy liczyć się z koniecznością dużego zaangażowania, utrzymywania wysokiej jakości produktów oraz stawiania na pierwszym miejscu klienta.Program lojalnościowy jest wykorzystywany zarówno w stosunku do klientów finalnych jak i w stosunku do pośredników handlowych. Prawidłowo przygotowany program pozwala na osiągniecie szeregu profitów, zarówno przez dostawców, jak i przez pośredników.