Ogłoszeniodawcy od od narodzin utworzenia reklamy zewnętrznej, prześcigają się w inicjatywach – jak nas odbiorcę zaszokować a przy tym prześcignąć przeciwników w ramach jednego środka przekazu. Natychmiast zobaczyli, że drukowany na papierze afisz nie jest wystarczająco porywający ani wytrzymały.

Rozpoczęli odkrywanie bardziej widowiskowych pomysłów, które pozwalałyby wywołać w nas jako konsumentów, zachwyt. Zasadniczo, poszukując wciąż nowych rozwiązań zaczęli pojawiać się poza obszar miast.

wydarzenie sportowe

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com

Coraz chętniej przemieszczając się również do mniejszych miast rekreacyjnych. Zaobserwowano bowiem, że komunikaty propagujące transmitowane w miejscowościach turystycznych mają pozytywny wydźwięk. Reklama przekazywana w czasie uprawiania własnych pasji z lepszym rezultatem do nas napływa, generalnie ponieważ jest utożsamiana z przyjemnym spędzaniem wolnego czasu .

Czy zamieszczony tu tekst wydaje Ci się ciekawy? Chcesz zgłębić sporo informacji na zbliżony temat? Więc idź tu etui Wiko View i czytaj kolejny wątek.

Ogłoszeniodawcy kierują swoje medium – jako do grupy finalnej: do narciarzy, snowboardzistów, mając przekonanie m.in., że jest to grupa cechująca się ponadprzeciętnymi dochodami, kreatywnością życiową, poczuciem swobody.

Telebim promocyjny

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

W związku z tym, usytuowany outdoor lub telebim stolica Karkonoszy odniesie oczekiwany rezultat ponieważ jest miejscowością nastawioną na turystów a w zimie odwiedzaną przez niemałą rzeszę narciarzy – [service_id]=611&filter[language]=1&filter[created_by]=10&filter[ordered_to]=33&filter[order_id]=799&filter[added]=2. Rozpowszechnione stało się lokalizowanie różnego rodzaju medium reklamowych publicznych, w punktach newralgicznych. Spoty pojawiły się na planach ośrodków narciarskich, planszach panoramicznych tras narciarskich, przy planszach zegarowych etc.

Wyróżnikiem ww. obszarów reklamowych w centach narciarskich jest to, że są bardzo zauważalne. Dlatego coraz więcej stawia się nośników publicznych typu telebim ledowy i coraz więcej firm marketingowych specjalizuje się w propozycjach outdooru realizowanej w ośrodkach zimowych.
Stolica Karkonoszy zimowe miasto i centrum narciarstwa – wymarzone miejsce na twoją reklamę publiczną
Tagi: