Reklama w autobusie stała się bardzo znanym sposobem promowania przedmiotów czy usług wśród prawdopodobnych zainteresowanych. Bez wątpienia pozwala ona nie tylko dostęp do sporej ilości osób, ale również ułatwia na elastyczne kierowanie kampanią promocyjną. Przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej poza udostępnianiem przestrzeni zewnętrznej pojazdów transportu, bo jak można się domyślić są to nie tylko autobusy, ale także tramwaje czy metro.

Autobus wycieczkowy

Autor: grassrootsgroundswell
Źródło: http://www.flickr.com
Zamawiający reklamę mogą aktualizować reklamę nawet codziennie, wybierać najodpowiedniejszy dla siebie okres kampanii oraz jej długość. Kampanie przeprowadzane za pośrednictwem autobusów są nietuzinkowe i niezwykle miarodajne. Plakaty czy pozostałe gatunki powierzchni dla reklamy umożliwiają znaczne pole do popisu dla zleceniodawców, szczególnie że pojazdy komunikacji miejskiej posiadają niemal nieograniczoną przestrzeń promocyjną – sprawdź ofertę. Reklama może znajdować się tradycyjnie na obszarze szyb, na krzesłach, na uchwytach czy pokazywana w formie spotów na monitorach coraz bardziej powszechnych szczególnie w dużych miastach. Koszt reklamy jak można się domyślić uzależniony jest od rodzaju i wielkości autobusu, ale plusy jakie wnosi opcja dotarcia do tak wielkiej liczby klientów jest nieoceniona. Do opłat połączonych z wykonaniem pomysłu reklamy i udostępnienia miejsca na nią, doliczany jest podatek. Reklamodawca powinien mieć na uwadze iż koszty jakie musi ponieść zawierają również składniki z których tworzona jest reklama, ich montaż czy ściąganie. Nierzadko niezbędne są opłaty lakierowania autobusów na kolor firmowy. Pojazdy nie są wyłączane do danej linii, stad też z zasady nie nie ma możliwości wyboru po której trasie konkretny tramwaj czy autobus będzie się poruszał.

Gdy będziesz potrzebować pokrewnych informacji na temat poruszany w opisywanym poście, to wejdź tu druk na płótnie – na pewno te materiały także Cię zaintrygują!

Autobus

Autor: Kecko
Źródło: http://www.flickr.com
Dla niektórych grup reklamowanych przedmiotów doliczane są kwoty dodatkowe jak np. do reklam piwa kwota do dopłaty może wynieść nawet 50% kwoty podstawowej. Ciekawą opcją są spoty reklamowe, które można przedstawiać w dowolnej liczbie autobusów – czytaj więcej. Są one włączane w pasmo i powtarzane bardzo często, dzięki czemu prawdopodobne grono chętnych jest równie obszerne jak w porównaniu do wiszącego plakatu

.

Twoja działalność będzie bardzo znana, dzięki reklamie autobusowej
Tagi: