Rabaty prezentowane w folderach reklamowych mają nierzadko zasięg regionalny. Wyjątkowo często dotyczy to sieci elektromarketów, które to z reguły w poszczególnych miejscowościach czy obszarach Polski proponują różnorodne oferty. Wpływ na to ma również przystępność niektórych lokalnych wyrobów spożywczych, a również różnorodne strategie marketingowe w poszczególnych strefach Polski.

ulotki

Źródło: freepik.com
Gazetki promocyjne (zdecydowanie więcej znajdziesz na www) są od bardzo wielu lat główną taktyką marketingową sieci sprzedażowych. Wygląda na to, iż sytuacja ta jeszcze długo się nie zmieni, mimo upływu laty, polepszającej się kondycji gospodarczej, są one w dalszym ciągu najskuteczniejszą odmianą marketingu.
Sieci handlowe zazwyczaj nie przygotowują ich samodzielnie, z reguły zajmują się tym wyspecjalizowane biura, jakich zadaniem jest realizacja odpowiednich fotografii artykułów, ich graficzna obróbka a także opracowanie, oraz oddanie cyfrowych materiałów do drukarni. Pomimo że najczęściej gazetki promocyjne (użyteczna strona) tworzy się już na parę tygodni przed ich wydaniem, to trzymane są one w wielkiej tajemnicy oraz dostarczane do marketu dosłownie w ostatnim momencie, czasem nawet tylko na dzień przed zaczęciem obniżki. Powody tego są najmniej dwa, mianowicie jeden z nich to obawa przed konkurencją. Znając bowiem promocję konkurencja może zaproponować lepszą cenę bądź podchwycić pomysł oferty specjalnej.polecane wina czerwone półsłodkieInny z kolei powód to to, że bywa tak, że sprzedawcy wiedząc o nadchodzącej promocji zniechęcają klienta do kupna konkretnego artykułu, radząc, ażeby zaczekali na jego obniżkę.

przeceny

Źródło: pixabay.com
Co roku pod swoimi drzwiami oraz w skrzynkach pocztowych Polacy odnajdują dwa mld. sztuk gazetek promocyjnych, trudno się więc zdumiewać, że zrzeszenia które zajmują się ochroną środowiska wykazują, że tak drukowanie jak również rozprowadzenie takiej liczby gazetek promocyjnych są wielce szkodliwe dla przyrody a także stanowią duże marnotrawstwo naturalnych zasobów. Sieci handlowe drukują często po kilka gazetek promocyjnych na miesiąc, a każda z nich posiada przeciętnie 6-7 stron.

Przechodząc do sedna kwestii – ta proponowana strona www (http://www.kanownik.pl/) przedstawia nieco inny punkt widzenia na tę kwestię, niż to jest przedstawione w artykule, który teraz widzisz.

W związku z tym – jak zostało wyżej wzmiankowane – coraz więcej osób nie życzy sobie pozostawiania papierowych broszurek w swych pocztowych skrzynkach, wolą oni gazetki promocyjne w odsłonie wirtualnej.

Dzisiejsze broszurki reklamowe
Tagi: