Gazetki reklamowe to najskuteczniejsza forma reklamy sieci handlowych. Wskazują na to zarówno rezultaty badań niezależnych jednostek, jak również wyniki sprzedażowe poszczególnych sieci. W naszym kraju foldery reklamowe swój początek mają w latach 90-tych.

Gazetka Tesco
Pojawiły się w u nas wraz z kapitalizmem i wejściem na polski rynek międzynarodowych sieci handlowych. Obecnie broszurki reklamowe postrzegane są jako kluczowy środek łączności między nabywcą a siecią sprzedażową. Obecnie gazetki promocyjne w naszej ojczyźnie publikują nie tylko wielkie sieci handlowe, swoje broszury mają także małe lokalne sieci (szczegółyo tym- Śląska Agencja Finansowa – fachowy serwis) sprzedażowe, każda promocja w Rossmanie ogłaszana jest w gazetce promocyjnej nie tylko klasycznej, papierowej, lecz także w wersji internetowej – .

Układ gazetek poszczególnych sieci handlowych są stosunkowo zbliżone do siebie. Najczęściej są to barwne broszury wypełnione zdjęciami artykułów, pod jakimi widnieją ich promocyjne ceny. Na ogół są to najczęściej nabywane produkty, takie jak nabiał, pieluchy, jaja, owoce, jarzyny albo mięso. W przypadku elektromarketów: telewizory, laptopy, pralki. Każda gazetka reklamowa ma swoje ograniczenia czasowe, czasem również geograficzne. Każda oferta specjalna posiada swój początek a także wyznaczony z góry koniec. Blisko bieżącej promocyjnej ceny artykułu przedstawiana jest przekreślona uprzednia cena.

Jeśli zainteresował Cię ten artykuł, to w tym miejscu jest notka z serwisu (https://twoje-fototapety.pl/panele-szklane/71454-Popularne.html), która również ma bardzo interesujące dane na omawiany tutaj temat.

Jest to od lat najlepszy sposób prezentacji artykułów, który cały czas jest tak samo skuteczny – .

Gazetki promocyjne to nie tylko domena tanich sieci sprzedażowych, okazjami chwalą się też sieci pretendujące do miana tych „z wyższej półki” (dla przykładu Auchan gazetka). W folderach tych sieci przedstawiane są nierzadko produkty rzadkie lub ekologiczne.

Jak wykazują analizy, promocje w folderach promocyjnych wpływają nie tylko na przyrost sprzedaży artykułów opisywanych w folderach, ale całego asortymentu hipermarketu. Jednakże broszurki promocyjne to nie tylko prezentacja oferty i reklama poszczególnych produktów, gazetki mają też inne cele. Wpływają na rozpoznawalność marketu oraz informują o otwarciu nowych punktów sprzedażowych, powiadamiają też o lokalizacji poszczególnych marketów nieopodal miejsca zamieszkania ewentualnego klienta.

Broszury reklamowe sposobem na okazje
Tagi: