Nikt chyba nie wątpi w to, że teraz bez efektywnego marketingu trudno zdobyć sukces w biznesie. Problem promowania jest od dekad przedmiotem analiz licznych akademików na całym globie. W naszym kraju znajdziesz wielu specjalistów w tej skomplikowanej dziedzinie.

Reklama na billboardach

Źródło: billboardy-reklama.pl/

Jeżeli jednak nie zamierzasz wydawać gotówki na zatrudniany personel, powinieneś chociaż przyswoić sobie trzy główne media, jakie musi używać twoje przedsiębiorstwo do marketingu.

Billboardy nieustannie mają sporą siłę wpływu na potencjalnych klientów. Najważniejszą rzeczą tutaj jest namierzenie idealnego miejsca do powieszania twojego billboardu. Wszystko musisz zacząć od nazwy miejscowości, w której planujesz opublikować reklamę (tablice reklamowe led – ECOLED). Jeżeli zatem szukasz miejsca na reklamę w stolicy lubuskiego, do wyszukiwarki internetowej wpisz sformułowanie „billboard Zielona Góra” (znajdź je na tej stronie).

W sytuacji, gdy interesuje cię inne miasto, np. na Śląsku, masz zmienić słowa na np. „billboardy Dąbrowa Górnicza”. Ważne, żeby zachowana była taka reguła, że do słowa „billboard” dodajesz miasto (sprawdź ofertę na billboardy w Rudzie Śląskiej od ). Swój plakat wielkoformatowy powinieneś zamieścić w okolicy uczęszczanej autostrady, drogi krajowej albo przy wylocie z miejscowości. Świetną lokalizacją jest także bulwar, po którym przewija się wielu mieszkańców.

Innym medium, na które powinieneś postawić, jest cyberprzestrzeń. Dziś każda marka musi prowadzić swoją własną stronę internetową oraz funkcjonalny fanpage na Facebooku. Internet to również narzędzie, przez które odnajdziesz miejsce na reklamę, do wyszukiwarki wstawiając sformułowania typu „billboard Płock”. Jeśli szukasz lokalizacji na reklamę wielkoformatową, którą obejrzy setki pielgrzymów, do okienka wyszukiwania wpisz frazę „billboardy Częstochowa”

I ostatnie medium do zaprezentowania – TV. Filmiki w TV są zazwyczaj dość kosztowne, jednak warto je wyemitować, ponieważ w ten sposób twój przekaz perswazyjny trafi do wielu tysięcy widzów.

Źródło: http://www.billboardy-reklama.pl
Wypromuj się
Tagi: