E-commerce, czyli elektroniczny handel zyskał w ostatnim czasie nowych sympatyków. Komfort i wygoda zakupów przez internet jest ich niekwestionowaną zaletą. Pośród sympatyków e-commerce znajdziemy nie tylko ludzi młodych, lecz także coraz częściej starszych ludzi.

Na wzrost zainteresowania elektronicznym handlem niezaprzeczalnie wpłynęły zmiany o charakterze społecznym, powstałe wskutek technologizacji i informatyzacji życia – ciąg dalszy.

Sprawdź koniecznie ten świeży tekst – on na pewno także Cię zaciekawi, ponieważ znajdziesz w nim inne tego typu informacje w temacie opisywanej tematyki.

Na terenie polski zjawisko to jest dość młode, ale rozwija się niezwykle szybko.

zakupy online

Autor: Highways England
Źródło: http://www.flickr.com
Deklarację wirtualnego shoppingu składają osoby, które planują kupno prezentów i gier komputerowych – więcej info. Niezbyt często w sklep internetowy Konsumenci kupują aparaty czy odkurzacze. Niskie zainteresowanie tymi artykułami wiąże się z niskim poczuciem bezpieczeństwa u konsumentów. Sprzęty RTV i AGD są to produkty stosunkowo drogie, dlatego niewiele osób podejmuje ryzyko kupując je drogą internetową.
W sklepach tradycyjnych o wiele częściej kupujemy artykuły spożywcze.

Intrygują Cię przedstawiane tu tematy? Jeżeli tak, to kliknij jeszcze ten link – są tu ważne informacje (https://airpress.pl/narzedzia/wozki-narzedziowe), które też Cię zainteresują!

Klasyczny kanał sprzedaży preferują konsumenci poszukujący produktów takich jak: chemia gospodarcza,ogrodnicze artykuły, meble i kosmetyki.

W internetowych sklepach wysokim wskaźnikiem sprzedaży cieszą się: muzyka i filmy, komputerowy sprzęt, sportowy sprzęt i telefony komórkowe.
Istnieją też sektory, które radzą sobie dobrze zarówno w internetowej sprzedaży jak i w tradycyjnym handlu.

Są to sklepy, które oferują obuwie i odzież. Zarówno w sklepach tradycyjnych jak i w internetowych dobrze sprzedadzą się także różne oryginalne i nietypowe gadżety.
Kiedy tradycyjne zakupy ponoszą porażkę z zakupami internetowymi. Zalety i wady zakupów internetowych i tradycyjnych
Tagi: