Mural to coraz bardziej modne określenie marketingowe. Niebanalne malowidło może być nie tylko dziełem sztuki, ale też niezwykłą odmianą komunikatu marketingowego.
Kwalifikuje się go do gremia reklamy zewnętrznej, jaka w naszej ojczyźnie zadebiutowała w latach 90-tych oraz ciągle się rozwija.

złom

Autor: Andrew Malone
Źródło: http://www.flickr.com
Mural na dobre zaczął podbijać świat promocji dopiero kilka lat temu, będąc konieczną w epoce popkultury syntezą sztuki oraz reklamy.

Wykonasz krok naprzód, jeżeli zobaczysz, co zawiera rzetelna oferta (https://www.hjl-partner.pl/). Sprawdź, że faktycznie dane tam zawarte są przydatne.

Gwarantuje on dojście do wielkiej grupy adresatów, gwarantuje malowanie artystyczne a także równocześnie buduje świadomość marki (odwiedź Reklama ma tylko wtedy sens, kiedy jest skuteczna. Stąd też cały czas poszukuje się następnych kanałów dojścia do możliwych klientów. Najświeższym kierunkiem są dokładnie murale, które zastępują szpetne bilbordy reklamowe. Kolosalne plakaty zasłaniały dużą część domów a także kamienic, zmieniając miejską przestrzeń w pstrokatą reklamę rozlicznych produktów. Nic więc dziwnego, iż takowa forma spotka się ze społeczną dezaprobatą. Jednak reklama zamiast niszczyć krajobraz może go ozdabiać. W tymże dokładnie celu powstają cudowne malowidła oraz graffiti.

otwarty kalendarz

Autor: Complete Merchandise
Źródło: http://www.flickr.com
Malowanie murali spotyka się z większą akceptacją społeczną, bo ludzie widzą w nich współczesną formę artyzmów (kreatywne malowanie murali). Ogromnie często murale są wiodącym przekazem reklamowym przy promocji miasta, rejonu bądź zdarzenia artystycznego, dlatego że dosadnie oraz równolegle szykownie opisują dane zagadnienie.

Najbliższe lata, zdaniem ekspertów do spraw reklamy, będą czasem rozkwitu murali. To niepospolite narzędzie promocyjne może wpisać w przestrzeń miasta świeżą i przyjemną reklamę.
Jaka może być efektywność murali reklamowych?
Tagi: