Kolorowe światła LED

Autor: Yasna Communications
Źródło: Yasna Communications
Marketing jest nieodłącznym przyjacielem właścicieli firm, ułatwiającym prowadzenie firmy i pomagającym w zdobywaniu klientów.
Formy reklamy są bardzo zróżnicowane, zaczynając na pośredniej formie nakłaniania klientów do kupna, np przez szyldy przed sklepem lub rozdawanie ulotek, a na reklamie w internecie i na stronach internetowych kończąc.

Co jednak ma zrobić dopiero co startujący właściciel firmy, jaki nie posiada doświadczenia w reklamie i sprzedaży swojego produktu? Taki ciężki, lecz istotny dla właścicieli firm temat będziemy poruszali w tym artykule.

telebim reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Rozwój technologiczny wprowadza w życiu ludzi wielkie zmiany. Nie tak dawno, bo 15 lat temu nikt z nas nie wyobrażał sobie, że sporo z nas będzie posiadała podłączenie do internetu na ekranie swojego telefonu. Ludzie niezwykle prędko przyzwyczajają się do nowinek, a o przestarzałej technologii w jednym momencie zapominają. Identyczną sytuację socjologowie i spece od reklamy zaobserwowali w świecie marketingu. Nowe metody prezentowania produktów są niezwykle szybko wchłaniane przez społeczeństwo, a dodatkowo zwracają sporą uwagi, będąc całkowitą nowością na rynku. Jednym z tego typu nowoczesnych form marketingu jest reklama (polecamy również chusteczki higieniczne) LED, która na poprawnie oprogramowanym urządzeniu będzie prezentować nasza reklamę za pomocą tekstu i grafiki.

Miasto, ekran LED

Autor: Medas-Media
Źródło: Medas-Media

Plus i minusy takiej reklamy.
Największym plusem tego typu metody reklamy jest to, że jest zupełną nowością na rynku. Wzbudza to zmysły pośród patrzących na nią osób, co równocześnie powoduje wzrost rentowności takiej reklamy na wzrost przychodów. Takie wyświetlacze reklamowe będą także spełniać formę identyfikacji logo dla naszej firmy – wyświetlany specjalny kształt albo sam telebim zrobiony na kształt logo firmowego jest perfekcyjnym znakiem identyfikacyjnym. Taką technikę wykorzystują na przykład farmaceuci, wieszając kolorowe krzyże apteczne przed swoimi zakładami. Farmaceuci nie są odosobnionym przykładem takiej formy marketingowej. Z zamiłowaniem wykorzystują ją również pizzerie i bary – wieczorami reklama świetlna Kraków jest jeszcze bardziej widoczna. A wady?

Jedyną wadą moim zdaniem może być tylko cena, ale każdy właściciel firmy będzie musiał wyliczyć koszta tego typu inwestycji w reklamę samodzielnie.

Metody na skuteczną reklamę.
Tagi: