Jeżeli chodzi o budowę ulic, to międzynarodowa technologia poszła bardzo do przodu. Przeprowadza się mnóstwo doświadczeń, które mają na celu w głównej mierze zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego oraz przedłużenie żywotności konkretnej bieżni.
Dużą popularnością cieszy się ostatnimi czasy asfalt porowaty.

Robi się teraz mnóstwo testów, które przynoszą satysfakcjonujące rezultaty. Głównie w kwestii wygłuszania hałasu przez asfalt porowaty jak i odprowadzania deszczówki, dzięki czemu droga nie jest zbytnio śliska – . Jak wiadomo, to zwiększa bezpieczeństwo na trasie, ponieważ śliska powierzchnia często jest powodem kolizji. Pewna grupa fachowców boi się, że na asfalt porowy zbyt intensywnie oddziałuje woda i powietrze i droga (malowanie linii w magazynie) zbyt szybko się starzeje. Jednakże nowatorskie metody i dobrej jakości lepiszcze wykreśla ten kłopot. Zatem jest to rodzaj asfaltu, przed którym rysuje się rewelacyjną przyszłość.
Projekt opatentowany

Autor: Archives New Zealand
Źródło: http://www.flickr.com

Z kolei asfalt 70/100 zazwyczaj jest używany to lżejszego ruchu na parkingach lub do zalepiania dziur powstałych w powierzchni drogi – . Ten typ asfaltu jest zwykle stosowany jak spoidło do produkcji mieszanek betonów asfaltowych albo do wytwarzania emulsji asfaltowych.

Jasnym jest, że powinien spełniać wszystkie standardy naszego inspektoratu budowlanego i mieć właściwe certyfikaty.

Jeżeli prezentowana w tym artykule problematyka jest dla Ciebie ciekawa, to dodatkowo zobacz również pozostałe warte przeczytania (http://www.pillowplate.pl/) materiały.

Asfalt 70/100 jest rzecz jasna włączany do gatunku asfaltów drogowych, tak zwanych asfaltów upłynnionych, które wytwarza się w sposób „na gorąco”.

W ostatnich latach w Polsce buduje się wiele nowych ulic według najnowszych metod z najlepszym betonem
Tagi: