Atrakcyjne ostatnio stały się szkolenia medialne różnego rodzaju. Głównym ich celem jest przygotowanie do różnego typu wystąpień publicznych. Nie tylko w telewizji, ale też przed każdym innym audytorium. To ważna umiejętność dla pracownika działu marketingu. Czasami zdarza się, że to właśnie na marketing spada odpowiedzialność za spotkania z ewentualnymi klientami biznesowymi. Zobacz jak przygotować z nich ciekawe filmiki : .

Warto też dokształcać zatrudnionych w zakresie używania znanych narzędzi. Czasem szkolenia otwierają oczy na absolutnie inne ścieżki, zwraca uwagę na nowe możliwości. Przykładowo możemy dowiedzieć się jak wykorzystana może zostać w naszej firmie kampania btl. Wiele osób z branży zdaje sobie sprawę jak powinna działać, ale boi się nowości.
Niezwykle ciekawy artykuł, czyż nie? Zobacz też pozostałe posty, gdyż w tamtym miejscu pełna notka (https://visaandwork.com/oferta/) jest równie zajmująca i zaabsorbuje Cię bez reszty.
Zupełnie bezpodstawnie. Nawet gdy do tej pory to kampania była najważniejszą strategią promocyjną dobrze jest sprawdzić coś nowego – więcej pomysłów Grupa BEF.
Jednym z celów szkolenia może być też nauczenie podwładnych kreatywnego myślenia, a także uciekania od standardowych rozwiązań. Innowacje i zmiany w branży reklamowej są powszechne i, jeżeli nie chcemy pozostać z tyłu dobrze jest się dokształcać.