Reklama outdoorowa jest współcześnie niesłychanie popularną jak też szeroko wykorzystywaną formą przekazu.
W odróżnieniu od innych kanałów komunikacyjnych, owa reklama zawiera treść reklamową.

jakość

Autor: Random Retail
Źródło: http://www.flickr.com
Obok atutów, ma swe wady. Duży zasięg oddziaływania takiej reklamy to ogromny pozytyw. Umożliwia dotarcie do ogromnego grona ewentualnych klientów. Znakomicie komponuje się ze środowiskiem dużych miast jak też metropolii, stając się elementem jego pejzażu. Reklama zewnętrzna dociera zwłaszcza do tych mieszkańców miast, którzy częstokroć przemieszczają się z miejsca zamieszkania do miejsca pracy, czy też spędzają znaczną część czasu na mieście. Obecność reklam outdoorowych w bliskim sąsiedztwie ulic, centrów handlowych, centrów finansowych pozwala na jej długofalowe działanie i zwiększa szansę na zapamiętanie przekazu. Możność lokowania reklamy outdoorowej na różnorodnych nośnikach przekazu pozwala tworzyć atrakcyjne i efektywne reklamy. Skuteczny plakat operuje prostym językiem, precyzyjnym przekazem, lekkim humorem oraz estetyką. Istotne, aby sama forma nie przewyższyła zawartości przekazu.
Przestrzeń miejska zapewnia możność umieszczania reklam ulicznych w wielu lokalizacjach w mieście oraz poza jego obszarem. Sieć telebimów gwarantuje bieżący kontakt z reklamą rezydentom miast, a w rezultacie ułatwia jej zapamiętywanie. Klasyka reklamy zewnętrznej – billboard, jak też pozostałe jej formy umożliwiają błyskawiczny odbiór przekazu, bez nieodzowności wykonywania dodatkowych działań.

Wystarczy tylko zerknąć, aby móc nacieszyć oczy ogromnym plakatem. Reklamy lokowane w innych środkach komunikacji masowej nastręczają poświecenia nieco więcej czasu, co może zrazić ewentualnego klienta.
Wady oraz zalety reklamy outdoorowej
Tagi: