Zamierzając reklamować markę za pomocą dużych billboardów, powinieneś wpierw przemyśleć, do kogo będziesz kierować teksty marketingowe. To najważniejsze działanie w procesie kreowania efektywnej strategii marketingowej marki.

Reklama na ulicach

Autor: Daniel Oines
Źródło: http://www.flickr.com

To oczywiste, że innego rodzaju przekaz reklamowy adresuje się do młodzieży, a inny do osób w podeszłym wieku. Bardzo istotne jest też miejsce, w którym zakłada się reklamy zewnętrzne – do innego typu ludzi dotrzesz, jeśli zainstalujesz billboardy w Dąbrowie Górniczej, a do innego, jeśli zainstalujesz swoje billboardy w Płocku. W różnych rejonach naszego kraju żyją inni ludzie – cechujący się odmienny wymaganiami, preferencjami co do produktu oraz, co najważniejsze, różnymi możliwościami materialnymi.

Jeżeli posiadasz przedsiębiorstwo, które działa na terenie całego kraju, musisz zakładać billboardy w każdym rejonie. Istotne jest dopasowanie targetu dla przekazów reklamowych – kiedy chcesz zagarnąć klientów z małych miejscowości, możesz stawiać przede wszystkim na billboardy w Rzeszowie i tym podobnych małych miastach.

Jeżeli komunikat ma dostać się do obywateli sporych miast, konieczne staną się billboardy w Zielonej Górze i innych znacznych ośrodkach miejskich. W miastach mądrze jest montować billboardy wzdłuż uczęszczanych deptaków, po których przechadza się najczęściej wielu mieszkańców. Kluczowe jest to, by jak największa ilość ludzi ujrzała twoje billboardy.

Pragnąc zwrócić uwagę na artykuł ludzi, którzy cechują się przywiązaniem do religii, powinieneś montować billboardy w sąsiedztwie świątyń i celów pielgrzymkowych. Najbardziej oczywistym miejscem w naszym kraju są naturalnie billboardy w Częstochowie – każdego roku do Miasta Świętej Wieży przyjeżdżają tłumy wiernych, którzy chcą zobaczyć na własne oczy słynny obraz Maryi umieszczony w klasztorze jasnogórskim. Możesz też ustawiać reklamy w pobliżu wielkiej świątyni w Licheniu.

Reklama na billboardach
Tagi: