Promocja przedsiębiorstwa to sprawa niezwykle istotna dla jej działania. Fundamentalnym celem marketingu jest podwyższenie sprzedaży.
Do celu nadrzędnego zmierzamy przeróżnymi drogami, wyznaczając też cele poboczne oraz realizując je rozmaitymi sposobami.

owoce

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

Efektywna akcja promocyjna będzie skupiona nie tylko na przyciągnięciu nowych konsumentów, ale także na zdobyciu zaufania, budowaniu stosunków a także docenianiu oddania nabywców, których już zdobyliśmy. Interesującym elementem promocji są firmowe samochody flotowe upominki. W zależności od tego, jaki jest charakter akcji reklamowej profil przedsiębiorstwa wybieramy podarki drobne lub luksusowe. Mogą być to drobnostki, takie jak breloki smycze biżuteryjne naszywane czy też notatniki. Ciekawym oraz praktycznym prezentem jest pendrive, który z pewnością przyda się każdemu. Sympatyczne mogą być takie gratisy jak parasole czy też odzież reklamowa, przykładowo czapeczki czy też koszulki. Atrakcyjnym pomysłem, ocieplającym wizerunek przedsiębiorstwa, są też słodycze, np. apetyczne oraz ładnie zapakowane reklamowe krówki.
smycze naszywane

Autor: Fabryka Materacy Janpol
Źródło: Fabryka Materacy Janpol
Trochę droższymi, jednak doskonale sprawdzającymi się podarkami są elementy niedużego AGD, np. rondele, naczynia codziennego użytku. Dla poniektórych klientów warto wygospodarować środki na prezenty ekskluzywne, takie jak ekspres do kawy czy też galanteria skórzana. upominki można rozdawać na różnorodne sposoby. Mogą to być podarunki dołączane do nabywanych artykułów bądź oferowane po zakończeniu usługi.

Znakomitą okazją są wydarzenia firmowe, promocyjne eventy, pokazy, targi czy też konferencje. Interesującym pomysłem, który w szczególny sposób buduje relację z konsumentem, jest obdarzenie go w dzień jego urodzin.
Czy warto inwestować w reklamowe gadżety?
Tagi: