Jeśli po raz pierwszy stoi przed tobą misja „zapewnienia obsługi telekomunikacyjnej w biurze”, wówczas z pewnością wybór idealnej opcji nie będzie należał do najłatwiejszych.

pudełko kartonowe

Autor: Adam Dachis
Źródło: http://www.flickr.com
W tym materiale (zobacz cmt frezy) opisujemy rodzaje telefonicznych centrali jak też dzielące je różnice, a także wyjaśniamy jakiego rodzaju wyjścia będą dobrze współbrzmiały z twoją działalnością. Można spotkać trzy rodzaje telefonicznych centrali: lokalne, wirtualne a także analogowa centrala telefoniczna. Jeśli osprzęt centrali mieści się w biurze, a połączenia telefoniczne nawiązywane są dzięki technice VoIP, wtenczas takową centralę zwiemy miejscową.

Masz jeszcze sekundę? Jeżeli tak, to namawiamy Cię do nowej strony, na której przygotowaliśmy pouczające wpisy – najedź na link tkaniny ogniotrwałe.

Lokalna centrala telefoniczna ma dwie podstawowe zalety. Po pierwsze, posiadanie tego typu centrali wychodzi na dłuższą metę ekonomiczniej aniżeli pozostałe warianty. Choć z początku nieuniknione będą inwestycje w serwery, jednakże miesięczne rachunki za rozmowy są niewysokie, w porównaniu z innymi rodzajami central. Poza tym, dział IT twojej firmy za każdym razem będzie miał dojście do serwerów oraz będzie mógł dowolnie je konfigurować, by pracowały zgodnie z potrzebami Przedsiębiorstwa. Dla przykładu należycie zabezpieczyć wrażliwe dane a także inne poufne informacje wypływające z telefonicznych rozmów.

Serwery obsługujące wirtualną centralę telefoniczną znajdują się zaś u operatora, który to dba o ich poprawne działanie jak też serwisowanie.

Jedyne aparaty, jakie fizycznie znajdują się w twoim przedsiębiorstwie, są to aparaty telefoniczne. Takowa centrala nie potrzebuje dodatkowego okablowania, bo działa z użyciem połączenia internetowego, na bazie techniki telefonii IP.
Telefoniczne centrale w biznesie: warianty, zalety, minusy
Tagi: