Jeśli po raz pierwszy stoi przed tobą misja „zapewnienia obsługi telekomunikacyjnej w biurze”, wówczas z pewnością wybór idealnej opcji nie będzie należał do najłatwiejszych.

pudełko kartonowe

Autor: Adam Dachis
Źródło: http://www.flickr.com
W tym materiale (zobacz cmt frezy) opisujemy rodzaje telefonicznych centrali jak też dzielące je różnice, a także wyjaśniamy jakiego rodzaju wyjścia będą dobrze współbrzmiały z twoją działalnością. Można spotkać trzy rodzaje telefonicznych centrali: lokalne, wirtualne a także analogowa centrala telefoniczna. Jeśli osprzęt centrali mieści się w biurze, a połączenia telefoniczne nawiązywane są dzięki technice VoIP, wtenczas takową centralę zwiemy miejscową. Lokalna centrala telefoniczna ma dwie podstawowe zalety. Po pierwsze, posiadanie tego typu centrali wychodzi na dłuższą metę ekonomiczniej aniżeli pozostałe warianty. Choć z początku nieuniknione będą inwestycje w serwery, jednakże miesięczne rachunki za rozmowy są niewysokie, w porównaniu z innymi rodzajami central. Poza tym, dział IT twojej firmy za każdym razem będzie miał dojście do serwerów oraz będzie mógł dowolnie je konfigurować, by pracowały zgodnie z potrzebami Przedsiębiorstwa. Dla przykładu należycie zabezpieczyć wrażliwe dane a także inne poufne informacje wypływające z telefonicznych rozmów.
Serwery obsługujące wirtualną centralę telefoniczną znajdują się zaś u operatora, który to dba o ich poprawne działanie jak też serwisowanie.

Jedyne aparaty, jakie fizycznie znajdują się w twoim przedsiębiorstwie, są to aparaty telefoniczne. Takowa centrala nie potrzebuje dodatkowego okablowania, bo działa z użyciem połączenia internetowego, na bazie techniki telefonii IP.
Telefoniczne centrale w biznesie: warianty, zalety, minusy
Tagi: